kedd, október 17, 2006

Változnak a ...

Nem csak az évszakok... Nemrég írtam arról, hogy készülünk a suliban az '56-os műsorra, s én vagyok ennek a felelőse. Nos, a legutóbbi időkig nagyon nem szerettem ezt a történelmi eseményt. Senkit sem szeretnék megsérteni, s minden tiszteletem a becsületes embereké, de mindig utáltam, amikor a visszaemlékezésekből az derül ki, hogy pl. több ezren harcoltak a Corvin-közben. Ne értsetek félre, egy cseppet sem akarok politizálni!
Aztán, ahogy egyre mélyebbre ásom magam az eseményekbe,egy picit módosul a véleményem. Még most is nagyon sok mindent néminemű szkepticizmussal figyelek, de kicsit másként gondolkodom már az akkori eseményekkel kapcsolatban. Talán nem baj...
Gyönyörű az ősz, csodálatos színekben pompázik a természet, de sajnos, ezt igen kevesen veszik észre. Egyre több, egyre mogorvább utastárssal találkozom reggel (és délután), morcosak, veszekedősek egymással. Ne legyünk ilyenek!

Nincsenek megjegyzések: