kedd, október 03, 2006

Verssor...

Valamelyik este az egyik TV-csatornán megnéztem egy műsort, melynek címe a "Verssor az utcazajban" volt. Nem tudom, láttatok-e már belőle, itt általában egy-egy fiatal költő (pl. Karafiáth Orsolya) egy-egy művét mutatják be, igen színvonalasan. Szóval, a legutóbb Varró Dániel kellemesen könnyed, humorosan komoly költeményét hallgathatta neg az éppen harmadik fröccsét kortyolgató átlagpolgár, s mondhatom, nagyon klassz élményben volt részem. (Én eddig csak a "Túl a Maszat-hegyen" c. kötetét ismertem, de most felmerült bennem, hogy újra elolvasom...)
S hogy miért írtam ezt most le? A vers címe (ha jól emlékszem) "Szerelem" volt, s jó érzés, hogy majd' 14 éve ismerem Katát, de most is szerelmes vagyok belé, s csodálatos Vele lenni.

1 megjegyzés:

Betond írta...

Hajaj, szerelem...