kedd, október 03, 2006

Jogos...

Jogos volt Laci bá' "kritikája", miszerint mostanában nem nagyon jelentkeztem. Lehetne hivatkozni sok mindenre, de nem teszem, inkább megosztom néhány gondolatomat Veletek.
Én is jártam a Kossuth-téren pénteken, bár éppen a Honvéd utcából, a Kódex könyváruházból tartottam hazafelé. Láttam sok mindent, gondoltam sok mindent, tapasztaltam sok mindent, hallottam sok mindent, aztán szép csendesen hazajöttem a családomhoz.
A vasárnapi szavazáskor az asztal "túlsó oldalán" ültem, de bruttó 15.000-ért. (Ennyit a köztisztviselők megbecsüléséről...lásd csepelke blogját!) A benyomások vegyesek voltak, de nagy pozitívum, hogy hajnali negyed egy után öt perccel már a család kedvenc foteljében ültem, kezemben egy pohár borral. (S azokban a percekben marhára nem érdekelt, hogy ki kapott több szavazatot.)

Nincsenek megjegyzések: