kedd, szeptember 05, 2006

Egy kis dicsekvés...

A mai nap folyamán egy kissé túlóráztam a munkahelyemen. (Köszönet a türelemért és megértésért a családomnak!) A fenntartónk (Fővárosi Önkormányzat Gyermekvédelmi Ügyosztály) csapatával játszottunk egy focimeccset. Az eredmény 10:1 ide, de az összes gólt mi lőttük, mivel kb. 3 méterről egy bődületes, lefordulásból lőtt gólt ragasztott a hálómba egyik csapattársam. Szerencsére, valószínűleg nem ezen az egy órai játékon fog múlni a támogatásunk, mert tavasszal először mi, majd ők győztek, s a barátság továbbra is töretlen.

4 megjegyzés:

csepelke írta...

Eddig azt hittem csatár vagy Gyulabácsi!!!!!!!!!

csepelke írta...

Eddig azt hittem csatár vagy Gyulabácsi!!!!!!!!!

Gyula írta...

Egy kicsit öreg vagyok már az állandó szaladgáláshoz, s különben is vannak nálam sokkal ügyesebb játékosok is a tantestületben. Egyébként már játszottam minden poszton, de legjobban hátvéd és kapus szeretek lenni. (Persze, ha van előttem megfelelő védelem...) Azért a góllövéssel még nincs baj, be szoktam találni oda, ahova kell...

csepelke írta...

hát ez utóbbiról majd a Katinál érdeklődünk.... vuhahaha