vasárnap, szeptember 03, 2006

Az ember itt ül a monitor (plusz egyéb járulékos dolgok) előtt, s azon gondolkodik, hogy mivégre vagyunk is ezen a világon. Nagyon jó dolog ez az internet, nagyon jó dolog, hogy az egyes ember meg tudja mutatni magát mások előtt. Most ragadom meg az alkalmat, hogy mindenkitől bocsánatot kérjek. Azért, mert még nem igazán "álltam rá" a világhálós naplóírásra. Tudom, néha nem úgy tűnik, de nagyon szeretek lustálkodni. Ebből, s egyéb dolgokból fakadóan nekem nem lételemem a számítógép, s a vele való foglalkozás. (Ezzel most nem akartam megbántani senkit, csak én egyszerűen ilyen vagyok...) Ezért fordul elő oly gyakran, hogy nem reagálok egy-egy eseményre. Bocs. Mindig élvezettel olvasok Rólatok, s egy halvány igéretet teszek: Sokkal aktívabb leszek az elkövetkezendő időkben.

2 megjegyzés:

Betond írta...

Nem kell kapkodni. Ismered a viccet a milliomosrol, akinek nem volt email cime? Ha lett volna, felvettek volna a Microsofthoz takaritonak. De nem volt neki, ezert paradicsomot kezdett arulni, es elobb-utobb milliomos lett.

csepelke írta...

Ne exkuzáld magad Gyulabácsi, kitartunk melletted!
:-)