hétfő, október 08, 2007

Tanoda

Kint ragyogóan sütött a nap, én pedig egy (néminemű idő után nagyon kényelmetlenné váló) széken ülve hallgattam klassz és kevésbé klassz előadásokat egy hűvös teremben a nehezen nevelhető gyerekekről. Szakmai továbbképzésen vettem részt pénteken és szombaton a Vadaskert kórházban, mely még megismétlődik 2 hétvégén. Jó volt, klassz volt, hasznos volt, elég volt... (Egyelőre.)
Viszont így nem tudtam elmenni a Kolibri színházba a gyerekekkel. (Ez van, ne nyavajogjak!)
Azt azért el kell ismerni, hogy szükség van elménk időnkénti felrázására, bár nem lehet mondani, hogy egy pedagógus ritkán használná agytekervényeit... (Nem kell felhördülni, így van!)
Julcsi közben remek kiránduláson vett részt a Normafa környékén (számháború, Libegő, egyéb mifene...), s már csak a közös program hiányzott. De ami késik...

2 megjegyzés:

Betond Adams írta...

Budakeszi? A vadaspark melletti korhazban jartam tegnap. Latogatni.

Gyula írta...

Nem. Ez a kórház az OPNI (Országos Pszichiátriai és Neurológiai Intézet), "népszerűbb" nevén a "Lipót" mellett található. S szerintem sokkal emberbarátibb, stb. Nyugodtan mondhatom, mert munkámból fakadóan már többször is jártam eme intézményekben. (Még nem ápoltként...)