vasárnap, február 18, 2007

Mi lesz itt?

Nem csak Antymix, hanem én is (s szerintem minden józanul gondolkodó állampolgár) eltöprengtem azon, hogy, hová is vezetnek az utóbbi napok (hetek) történései. Gondoljunk csak a Teve utcára, az országértékelő beszédekre (s azok fogadtatására), a fenyegtésekre, a 21-én várható sztrájkra, az általános közhangulatra, s még sorolhatnám. Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy van nekem (s még sokunknak) egy gyönyörű leánykám. Azért dolgozom (dolgozunk), hogy NEKI jobb legyen. S nagyon nem szeretném, ha gyűlölködésben, veszekedésben, félelemben kellene felnövekednie. Jó lenne már végre betemetni az "árkokat", s el kellene mindenkinek gondolkodnia azon, hogy mi is a jó a 93.000 négyzetméteren élő embereknek. (S talán nem mindennek csak a hatalomról és a pénzről kellene szólnia.)

Nincsenek megjegyzések: